NoHo Partnersin ravintolakonserni takoo huikeita summia Tampereen Nokia Arenassa.
Suomi isännöi parhaillaan Tampereella ja Helsingissä järjestettäviä jääkiekon MM-kisoja.
Pudotuspelivaiheeseen edennyt MM-turnaus on ollut tähän asti menestyksekäs paitsi Leijonille niin myös oheismyyntiä tekeville yrityksille.
– Jääkiekon MM-kisoilla on luonnollisesti merkittävä vaikutus meidän toukokuun liikevaihtoon ja sen kysyntä kuvastaa samalla hyvin käynnissä olevaa kovaa kysyntäpiikkiä ravintoloihin ja palveluihin, sanoo ravintolakonserni NoHo Partners Oyj:n toimitusjohtaja Aku Vikström.
Lue lisää: Oluen hinta MM-kisoissa nousi otsikoihin – nyt puhuu kisatorin pitäjä: "Mieti nyt"
Tampereella sijaitseva Nokia Arena on Vikströmin mukaan yksittäisistä kohteista NoHon suurin ravintolainvestointi, arvoltaan noin kuusi miljoonaa euroa.
– Investoinnit sisältävät ravintoloiden rakentamisen, sisustamisen, kalusteet sekä keittiöiden koneet ja laitteet. Investoinnista tekee poikkeuksellisen sen, että pystyimme tekemään sen keskellä korona-kriisiä ja kaiken puolustustaistelun keskellä panostamaan myös tulevaisuuden kasvuun.
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.
