Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Nordean palvelunestohyökkäykset jatkuvat

Nordean digipalveluja jo jonkin aikaa kiusanneet palvelunestohyökkäykset ovat jatkuneet. Kuvassa virheilmoitus matkapuhelimen ruudulla Nordean mobiilipankin sivuilla maanantaina 8. maaliskuuta 2021.
Nordean digipalveluja jo jonkin aikaa kiusanneet palvelunestohyökkäykset ovat jatkuneet. Kuvassa virheilmoitus matkapuhelimen ruudulla Nordean mobiilipankin sivuilla maanantaina 8. maaliskuuta 2021.Lehtikuva
Julkaistu 25.09.2024 19:07

MTV UUTISET – STT

Nordean digipalveluja jo jonkin aikaa kiusanneet palvelunestohyökkäykset ovat jatkuneet. 

Tällä viikolla tilanne on ollut kuitenkin selvästi parempi, ja asiakkaat ovat voineet sisäänkirjautua normaalisti, sanoi Nordean henkilöasiakasliiketoiminnasta Suomessa vastaava johtajalta Jani Eloranta sähköpostitse STT:lle.

– Asiakkaamme voivat olla varmoja siitä, että meidän parhaat asiantuntijamme tekevät töitä varmistaakseen, että palvelut ovat jatkossakin normaalisti asiakkaidemme käytössä, hän sanoi.

Digipalvelujen pulmista Nordea kertoi viime viikolla. Silloin se kertoi, että teknisten ongelmien taustalla oli kaksi erillistä mutta samaan aikaan vaikuttanutta syytä eli pankin it-järjestelmiin tehdyt huoltotyöt ja laajat palveluestohyökkäykset.

Lue myös: Nordean verkkopalveluissa jälleen ongelmia

Lisää aiheesta:

Nordean palveluissa ollut jälleen häiriöitä
Nordean tilejä ja rahoja katosi – pankki kertoi syyn ja pahoitteli vuolaasti viime aikojen häiriöitä
Jälleen uusi hyökkäys Nordeaan – katso, miten on syytä toimia
Syyt Nordean verkkopankkiongelmiin selvisivät
Nordean häiriöt verkko- ja mobiilipankissa korjattu
Nordean häiriöstä lisätietoa – "Olemme pahoillamme"
NordeaDigiPankitTalous

Tuoreimmat aiheesta

Nordea
  • 30.10.19:57
    Tietoturva

    Tämä arkinen asia altistaa digihuijauksille – "Pankit eivät tee tarpeeksi", sanoo IT-asiantuntija

  • 17.10.06:10
    Pankit

    Yrittäjät kokevat lainavaikeuksia pankkien kanssa – Nordea sanoo haluavansa enemmän riskiä

  • 8.10.08:07
    Kotimaa

    Nordean palveluissa ollut häiriö ohi

  • 26.9.18:08
    Talous

    Pankkikonttoreita on kadonnut Suomesta yli 2 000 – nyt tapahtui käänne

  • 23.8.07:59
    Talous

    Nordea-pomo isoimmasta erosta Suomen ja muiden Pohjoismaiden välillä: "Lopetetaan itsemme mollaaminen"