Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Nainen halusi palauttaa tilaamansa takin – asiakaspalvelijalta yllättävä vastaus

Jenkkinaisen kokemus nettiputiikin asiakaspalvelusta oli ilahduttava.
Jenkkinaisen kokemus nettiputiikin asiakaspalvelusta oli ilahduttava.Shutterstock/Kuvakaappaus: Facebook
Julkaistu 15.01.2016 08:17

Hannakaisa Taskinen

hannakaisa.taskinen@mtv.fi

Amerikkalaisnainen haluaa kaikkien kuulevan hänen uskomattomasta asiakaspalveluelämyksestään.

Kelly Blue Kinkel tilasi takin Zulily-nettiputiikin kautta, mutta takin saapuessa hän huomasi, ettei se ollutkaan sopiva hänen koiratalouteensa. Kinkel kokikin elämänsä yllätyksen soittaessaan asiakaspalveluun palautuksesta sopiakseen.

Kinkel toivoo yrityksen saavan ansaitsemaansa positiivista huomiota hänen Facebook-päivityksensä välityksellä.

Jos päivitys ei näy, voit katsoa sen täältä.

"Toivon aidosti, että tämä päivitys leviää, sillä yksi parhaimmista asiakapalvelukokemuksistani päättyi juuri. Tilasin talvitakin Zulilylta muutama viikko sitten. Kun sain tilaukseni, näin pakkauksen läpi, että takin materiaali ei toimisi hyvin niiden kahden koirarodun kanssa, jotka minulla on. Karkea koirankarva ja tietyt materiaalit eivät sovi keskenään. Soitin asiakaspalveluun, ja kysyin, kuinka voisin palauttaa avaamattoman paketin. Puhuin mukavan nuoren Patrick-nimisen miehen kanssa, ja hän kertoi palauttavansa rahani välittömästi. Kysyin uudelleen, kuinka voisin palauttaa takin, ja hän sanoi: "Ole kiltti, äläkä lähetä sitä takaisin. Jos tunnet jonkun, joka tarvitsee talvitakkia tai haluaisit lahjoittaa sen hyväntekeväisyyteen, se tekisi meidät todella iloisiksi." Luulin aidosti, että hän vitsaili. Kesti hetken tajuta, että hän oli täysin tosissaan, ja sitten tulivat kyyneleet. En tiedä muita yrityksiä, jotka tekisivät näin, tiedättekö te? Ajattelin, että Zulily oli aika mahtava jo aiemmin, mutta tämänpäiväisen jälkeen olen asiakas loppuelämäni. Maailma tarvitsee lisää tuollaista rakkautta. Rehellistä yrittämistä. Rehellistä etiikkaa. Kuinka piristävää!"


Kinkelin päivitys saikin ansaitsemansa huomion, sillä tykkäyksiä sille on ropissut jo yli 105 000 ja sitä on jaettu liki 50 000 kertaa.

Lähde: Someecards

Näin lemmikinkarvoista pääsee eroon – katso vinkki videolta:

Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.

Lisää aiheesta:

Asiakas tilasi tusinan kasvomaskeja – vaati vihaisena yrittäjältä rahojaan takaisin: "Lähetit vain 12!"Äiti kadotti kuolleen poikansa takin ostosreissulla – kirjoitti epätoivoisen anomuksen: "En kestä ajatusta siitä, että joku muu käyttäisi tätä takkia"Nainen luuli huijanneensa Amazonia ja teki hullun tilauksen ilmaiseksi – alkoi katua tekoaan välittömästiIhmiset erehtyivät luulemaan nukkekodin kalusteita oikeiksi – verkkokaupalle palautevyöryMies löysi kurkusta madon ja jätti poikkeuksellisen palautteen – ruokakaupalta käsittämätön vastaus Kyllästynyt sulhanen antoi yllättävää palautetta supermarketille – kaupalta hauska vastaus
Mitä ihmettä?Kauneus ja tyyliLifestyle

Tuoreimmat aiheesta

Mitä ihmettä?
  • 21.10.06:34
    Internet

    Pätkiikö netti? Syy saattaa piillä keittiössä

  • 8.10.19:10
    Chile

    Maailman kuivimmassa paikassa tapahtui ihme

  • 5.10.07:35
    Niksit

    Raivostuttavan muovipakkauksen avaaminen onkin yllättävän helppoa – ja onnistuu ilman saksia!

  • 24.9.18:58
    Ikääntyminen

    Oletko syntynyt 1980-luvulla? Kaikki nämä arkiset asiat ovat sinua nuorempia

  • 22.9.20:08
    Luonto ja eläimet

    Taloyhtiötä Saksassa piinannut "nuorisoporukka" olikin etana