Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

McLaren-pomo: Varikkokäynneissä yhä petrattavaa

McLarenin tiimi onnistui loistvavasti Jenson Buttonin varikkokäynnillä.
McLarenin tiimi onnistui loistvavasti Jenson Buttonin varikkokäynnillä.Getty Images
Julkaistu 25.07.2012 13:19(Päivitetty 25.07.2012 13:44)

McLaren-tallin urheilujohtaja Sam Michael katsoo, että tallin varikkotyöskentelyssä on edelleen parantamisen varaa.

McLaren teki Saksan GP:ssä varikkokäyntien nopeusennätyksen. Jenson Buttonin pysähdys kesti vain 2,31 sekuntia, mutta Michaelin mukaan kaikkia ongelmia varikkokäyntien suhteen ei ole onnistuttu vielä ratkomaan.

- Meillä on edelleen ongelmia niin kuin kaikilla muillakin talleilla varikkosuoralla, mutta kavereilla on nyt sentään puolellaan todella hyvä marginaali. Jos pysähdys kestää 3,1 sekuntia, niin se tuntuu uskomattoman hitaalta - muut tekevät pitkälti juuri sellaisia pysähdyksiä, totesi Michael.

- Heillä on riittävästi pelivaraa seitsemän tai kahdeksan sekunnin kymmenyksen menetykseen, mikä on edelleen erittäin kilpailukykyistä, Michael lisäsi.

Varikkopysähdys on yksi formulakisan hektisimmistä tapahtumista. Epäonnistuminen varikolla johtaa usein pistemenetyksiin.

- Yhdessä lyhytkestoisessa prosessissa on mukana niin monta ihmistä. On löydettävä keinot siihen, miten voimme virheen tapahtuessa minimoida sen vaikutukset sekuntien sijaan sekunnin kymmenyksiin. Juuri siihen keskitymme nyt, Michael kertoi.

Lisää aiheesta:

Vettel kiistää typeräksi haukkumisenRed Bull joutuu muuttamaan moottorikarttojaanMcLaren-pomo: Varikkokäynneissä yhä petrattavaaButton varoittaa Alonsoa: Tilanteet voivat muuttuaGrosjean myöntää heikkoutensa - "pakko parantaa avauskierroksia"Red Bullilla suututtiin: "Kuin kuolemantuomio kanavarkaudesta"
Saksa 2012

Tuoreimmat aiheesta

Saksa 2012
  • 26.07.201218:24
    Saksa 2012

    Vettel kiistää typeräksi haukkumisen

  • 25.07.201213:23
    Saksa 2012

    Red Bull joutuu muuttamaan moottorikarttojaan

  • 24.07.201219:41
    Saksa 2012

    Button varoittaa Alonsoa: Tilanteet voivat muuttua

  • 24.07.201219:32
    Saksa 2012

    Grosjean myöntää heikkoutensa - "pakko parantaa avauskierroksia"

  • 24.07.201216:53
    Saksa 2012

    Red Bullilla suututtiin: "Kuin kuolemantuomio kanavarkaudesta"