McDonald's inspiroi huippumuotia – työntekijät raivostuivat

Catwalkilla ensimmäistä kertaa Milanon muotiviikoilla esitellyt Moschinon vaateuutuudet ovat saaneet aikaan paljon keskustelua siksi, että pikaruokaketju McDonald's on toiminut selvänä inspiraationa uudelle mallistolle.

Maailmankuulun muotitalo Moschinon uusin mallisto on saanut paljon vaikutteita pikaruokaketju McDonald'sin logosta – ja tämä on suututtanut maailmanlaajuisen pikaruokaketjun työntekijät. Alhaisella palkalla McDonald'sissa työskentelevät ovat pahoillaan siitä, että heidän edustamansa yrityksen inspiroimia muotituotteita myydään korkeaan hintaan – samaan aikaan kun he saavat alhaista palkkaa työstään yrityksen palveluksessa.

Moschinon taiteellinen johtaja Jeremy Scott on saanut inspiraation tuoreimpaan mallistoonsa kaikille tutusta hampurilaisketjusta ja tämä näkyy tuoreessa mallistossa hyvin selkeästi. Moschinon uusimman malliston värimaailmassa sekoittuvat pikaruokaketjun logosta tuttuun tapaan punainen ja keltainen väri sekä näyttävä m-kirjain.

Moschinon näytöksessä McDonald'sin vaikutteet näkyivät selvästi

Katy Perry ei piittaa kohusta

Laulaja Katy Perry, 29, ihastui Moschinon uutuuksiin – kaikesta keskustelusta huolimatta. Tähti nimittäin edusti alkuviikosta pirteänä Tokiossa McDonald'sin logosta ja tutusta väriyhdistelmästä inspiroituneessa asukokonaisuudessa.

Lue myös:

Lähde: Foodbeast

Heli Kuitunen, heli.kuitunen(at)mtv.fi

Lue myös:

    Uusimmat