Työllisyys-, kehittämis- ja hallintokeskus KEHA pn saanut muutosneuvottelunsa päätökseen.
KEHA-keskus irtisanoo 71 työntekijää yhteistoimintaneuvottelujen tuloksena. Yt-neuvottelut johtuivat valtion tuottavuusohjelman säästötoimista.
KEHA-keskus eli Työllisyys-, kehittämis- ja hallintokeskus kertoi asiasta tänään. Toukokuussa alkaneissa neuvotteluissa oli 88 työpaikkaa vaakalaudalla.
Keskuksen mukaan toimintamenojen määrärahat eivät olisi nykyisellä kulurakenteella riittäneet ensi vuoden menojen kattamiseen.
