C More on solminut mittavan yhteistyösopimuksen Helsinki Cupin kanssa. Kaksivuotinen yhteistyö käsittää muun muassa nimikumppanuuden, jonka myötä Helsinki Cup on tulevina kesinä Helsinki Cup Sponsored by C More.
Jutun videoilla C Moren asiantuntijoiden Mikael Forssellin, Antti Niemen ja Mika Väyrysen muistoja Helsinki Cupista.
C More -yhteistyö nostaa Euroopan suurimpiin jalkapalloturnauksiin kuuluvan Helsinki Cupin näkyvyyden ja tavoittavuuden uudelle tasolle sekä vahvistaa C Moren tavoitetta olla vahvasti osana suomalaista jalkapalloyhteisöä jo junioritoiminnasta lähtien.
Heinäkuun alussa 44. kertaa pelattava Helsinki Cup on jalkapallomaailman perinteikäs ja arvostettu junioritapahtuma, joka kokoaa yhteen jalkapalloilevat perheet, lapset ja nuoret sekä sidosryhmät kaikkialta Suomesta. Lisäksi turnaus nauttii merkittävää kansainvälistä arvostusta.
Tänä kesänä turnaukseen osallistuu joukkueita jopa 25 eri maasta. Yhteensä Helsinki Cupissa pelaa viikon aikana yli 1 300 joukkuetta ja se tavoittaa 20 000 jalkapalloa harrastavaa nuorta. MTV:n digitaalisten palveluiden johtaja Saara Pekkonen näkee yhteistyön vahvistavan C Moren muuta jalkapallotarjontaa.
– Helsinki Cup on jalkapallon harrastajille ja heidän perheilleen yksi kesän kohokohdista ja olemme iloisia siitä, että voimme olla tulevina vuosina yksi tapahtuman mahdollistajista. C More on vahvasti mukana jalkapallossa Mestarien liigan, Eurooppa-liigan ja La Ligan kotipesänä. Ajattelemme tätä yhteistyötä kuitenkin laajemmin. Helsinki Cup edustaa yhteisöllisyyttä ja liikkumisen riemua – ja sen viestin viejänä C More mieluusti toimii, Pekkonen linjaa.
