Big Brother -talosta sunnuntaina häädetty Henna kertoi BB Extrassa olevansa erittäin tyytyväinen päästyään ulkomaailmaan.
Henna kertoi BB Extran juontajalle Janne Katajalle, ettei olisi välttämättä kyennyt asumaan talossa pidempään.
– No aika ankeaa siellä oli. Viime viikon viikkotehtävä antoi hyvän kuvan talosta, huopatossut jalassa siellä hiihdeltiin, Henna nauroi.
– Ei mulla ole kotona tapana käyttää huopatossuja. Lisäksi mä olen onnellinen siitä, että voin liikkua vapaasti neljän seinän sisältä ulos aina silloin kun haluan, vaaleaverikkö kertoi tunnelmistaan.
Lue lisää Big Brotherin uutissivuilta!
(MTV3)
