Nordean verkkopankissa ongelmia – säästötilin saldo näyttänyt yllättäen nollaa

Nordean käyttäjillä on ongelmia pankkipalveluiden käytössä. Nordean mukaan häiriöitä on osassa säästötilejä.

Verkkohäiriöitä seuraavan Downdetector-sivuston mukaan häiriöstä alettiin raportoida puoli yhdentoista aikaan aamupäivällä.

Nordean mukaan tilannetta korjataan. Nordean verkkopankin sisäänkirjautumissivulla kerrotaan, että asiakkaiden tilisiiroissa voi olla ongelmia.

– Tilapäinen häiriö säästötileillä: Tilisiirroissa ja saldotietojen päivittymisessä voi olla ongelmia. Tutkimme, mistä tämä johtuu ja pyrimme korjaamaan vian pikaisesti. Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa haittaa.

STT kertoo, että ongelman vuoksi osalla asiakkaista esimerkiksi säästötilin saldo saattoi näyttää verkkopankissa nollaa, vaikka todellisuudessa näin ei pitäisi olla.

Twitterissä Nordean asiakaspalvelu kertoi kahden aikaan, ettei kyseessä ole palvelunestohyökkäys.

– Osalla asiakkaista ilmenee ongelmia säästötilien tilisiirroissa ja saldotietojen päivittymisessä. Tutkimme ongelman syytä ja korjaamme sen mahdollisimman pikaisesti. Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa haittaa. Maksukortit toimivat normaalisti, asiakaspalvelu tviittasi.

Juttua päivitetty 8.4.2022 kello 16.00: Lisätty Nordean tietoja ongelman luonteesta.

Juttua ja otsikkoa päivitetty kllo 16.44: Osalla asiakkaista tilin saldo on näyttänyt nollaa.

Lue myös:

    Uusimmat

    Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja