Leivonnaisyrityksen kuvanmuokkauksen tarkoitus oli hyvä, mutta lopputuloksesta tuli päinvastainen.
Star Wars -elokuvista tuttu näyttelijätähti Carrie Fisher kuoli tiistaina 27. joulukuuta. Cinnabon-nimisen leivonnaisalan yrityksen Twitterissä julkaisema kuva, jossa kierrepulla oli aseteltu esittämään Fisherin tunnetusti esittämän prinsessa Leian näyttävää hiusnutturaa, herätti raivoa sosiaalisessa mediassa.
– Lepää rauhassa, Carrie Fisher. Sinulla tulee aina olemaan galaksin parhaat nutturat, twiitissä luki.
Somekansa kiivastui uskoen, että Cinnabon yritti hyötyä Fisherin kuolemasta mainostamalla omia tuotteitaan.
– Tässä on todella otettu kaikki mahdollinen irti mainostamisesta, yhdessä twiitissä todettiin.
– Nyt on mautonta. Traagisesta menetyksestä hyötyminen ei ole hyvä juttu, vastasi toinen käyttäjä.
