Fitfarm lähetti asiakkailleen sähköpostiviestin, jossa esittäytyi "Sisäinen Pullukka". Yritys pahoittelee mainoskampanjaansa, jota on pidetty syömistä syyllistävänä.
Liikunta- ja painonpudotusvalmennuksia tarjoava Fitfarm lähetti eilen asiakkailleen sähköpostin, jonka sävy on kerännyt kummastunutta ja myös vihaista palautetta.
Viesti on otsikoitu "Vuosisopimus mun parhaalle kaverille".
– Moikka! Ajattelin, että on korkea aika esittäytyä. Ollaan kuitenkin asuttu samassa paikassa jo niin monta vuotta. Mä olen sun Sisäinen Pullukka, viesti alkaa.
Sarkastiseen sävyyn kirjoitettu mainos maalaa kuvaa, jossa Sisäisen Pullukan mielestä viestin vastaanottajan ei kannattaisi tehdä liikunnallista ryhtiliikettä, koska se on noloa ajanhukkaa.
– Kun sekin aika me voitas käyttää pötköttelemällä sohvalla, ähmimällä nachopelti ja jätskipönttö keksitaikinalla! Eikä huurteinen kyytipoikana olis pahitteeksi, vai? Ja mieti paljon rahaa säästät jos pistät ensi vuodelta sen kuntosalikortin jäähylle.
Fitfarm pyytää anteeksi
Seuraavan Fitfarmin asiakkaille lähetetyn sähköpostin otsikko oli "Julkinen anteeksipyyntö".
Viestissä kerrotaan, että "Sisäinen Pullukka" oli tarkoitettu humoristikseksi mainoshahmoksi. Saatuaan asiasta palautetta yritys pitää viestiä harkitsemattomana ja pahoittelee siitä syntynyttä mielipahaa.


