Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Bridgestonelta radikaali rengasratkaisu

Bridgestone, kuva: EPA/JENS BUETTNER
Bridgestone, kuva: EPA/JENS BUETTNER
Julkaistu 21.06.2010 20:05(Päivitetty 21.06.2010 20:10)

Heinäkuussa ajettavaa formula ykkösten Saksan GP:tä maustetaan erikoisella rengaspäätöksellä.

Bridgestone tuo Saksan GP-kisaan valikoimansa pehmeimmät renkaat, eli superpehmeät, sekä valikoimansa kovimmat renkaat.

Bridgestone tekee neljää eri kovuista rengasseosta. Japanilaisrengastaja ei ole koskaan aiemmin tuonut samaan kisaan molempien ääripäiden renkaita.

Sääntöjen mukaan kuljettajien on käytettävä kilpailun aikana molempia tarjolla olevia rengasseoksia.

- Tämä antaa meille erittäin hyvää datatietoa arvioitavaksi. Se on mielenkiintoista kaikille niille, jotka ovat halunneet suurempia eroja tarjolla oleviin renkaisiin, Bridgestonen rengaskehitysjohtaja Hirohide Hamashima perusteli.

Bridgestone julkisti maanantaina myös neljän muun GP:n renkaat. Niiden seosten kovuudet ovat lähempänä toisiaan kuin Saksassa. Unkarin ja Singapore GP:ssä käytetään superpehmeitä ja keskikovia renkaita. Belgiassa ja Italiassa ajetaan pehmeillä ja kovilla.

Lisää aiheesta:

Oskari Saari: Kubica on yksi F1-sarjan superkuskeistaSchumi vaati taas Nicon numeronPetrov pääsee rattiin ennen Kubicaa
Force India aloittaa testit vanhalla autolla
Kovalainen: En ole kuullut Kimistä mitään
Vettelin kotikaupunki hullaantui - F1-mestari jopa leivoksissa
Saksa 2009

Tuoreimmat aiheesta

Saksa 2009
  • 08.02.201117:29
    Saksa 2009

    Oskari Saari: Kubica on yksi F1-sarjan superkuskeista

  • 27.01.201112:30
    Saksa 2009

    Schumi vaati taas Nicon numeron

  • 25.01.201118:37
    Saksa 2009

    Petrov pääsee rattiin ennen Kubicaa

  • 07.01.201106:46
    Saksa 2009

    Force India aloittaa testit vanhalla autolla

  • 08.12.201011:04
    Saksa 2009

    Kovalainen: En ole kuullut Kimistä mitään