Jääkiekkoilija Semir Ben-Amor ja kihlakunnansyyttäjä Eija Velitski eivät valittaneet sakkotuomiosta, jonka Jokereissa pelaava Ben-Amor sai pahoinpitelystä jääkiekko-ottelussa. Helsingin käräjäoikeuden sihteeri Marja-Leena Tuormaa vahvisti tiedon Yle Urheilulle.
Hyökkääjänä pelaava Ben-Amor kävi syyskuussa paikallisottelussa Helsingin IFK:n kapteenin Ville Peltosen kimppuun. Peltonen sai muun muassa aivotärähdyksen.
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Ben-Amorin 60 päiväsakkoon, josta kertyy hänen tuloillaan maksettavaa 3540 euroa. Aiemmin Ben-Amor ehti saada SM-liigalta 18 ottelun pelikiellon.
