Nettikauppa Zalando pahoittelee sekaannuksia

Vaatteiden ja asusteiden nettikauppa Zalando kertoo selvittäneensä kuluttajavirastoon tulleet valitukset yhtiöstä.

Pohjoismaista vastaava johtaja Michael Lindskog sanoo puhelinhaastattelussa, että yhtiö suhtautuu ongelmiin, pieniinkin, vakavasti.

– Olemme hankkineet tiedot meistä tehdyistä valituksista ja voin kertoa, että nyt asiat on hoidettu kuntoon näiden asiakkaiden kanssa.

Viime kesänä Suomen markkinoille ryminällä tullut Zalando on aiheuttanut asiakkailleen Suomessa päänvaivaa laskutuksissa ja tilauksissa. Kuluttajaviranomaiselle on syksyn aikana kirjattu 25 valitusta yhtiöstä.

– Suomen lanseeraus meni hyvin ja teemme kovasti töitä, jotta asiakkaillemme ei tule enää hankaluuksia tilauksissa ja maksuissa.

Lindskog ei halua kertoa, kuinka monta tilajaa Zalandolla on ollut Suomessa.

Hän toteaa yhtiön tähtäävän kasvuun Suomessa ja kertoo alun olleen lupaava.

Lisäksi Lindskog sanoo Zalandon panostavan asiakaspalveluun, sekä myös avaavan erillisen pressipalvelun yhteydenottoja varten.

Maksuhäiriöisille myynnistä laskulla Lindskog toteaa, että virheet asiakkaiden luottotietojen tarkistuksessa ovat valitettavia, mutta mahdollisia, koska yhtiö käyttää apunaan runsaasti alihankkijoita.

Yhteistyöyrityksistään Suomessa yhtiö ei halua kertoa tarkemmin.

Lue myös:

    Uusimmat