Jälleen uusi ravintola ryntää ruokakauppojen valmisruokahyllyihin omalla tuotesarjallaan.
Korona-aika muutti ihmisten ruokailutottumuksia, ja myös ravintoloiden oli keksittävä uusia tapoja asiakkaiden tavoittamiseen. Monet tunnetut ravintolat ryntäsivätkin tuotteillaan ruokakauppojen hyllyihin. Ilmiö ei näytä laantumisen merkkejä, sillä jälleen tiedotetaan uudesta ravintolatuotesarjasta marketeissa.
Lue myös: "Raastepöydästä voipi aloittaa" – ysärihitti tekee paluun Rosso-ravintoloihin
Rosso-pizzat ruokakauppoihin
S-ryhmä tiedottaa tuoneensa maaliskuun alussa ketjun ruokakauppoihin Rosso-ravintoloiden tuorepizzoja. Kolmen pizzan makumaailmat ja täytteet rakentuivat Rosso-ravintoloiden myydyimpien pizzojen pohjalta. Pizzojen täytteinä on muun muassa prosciutto-kinkkua, kanaa sekä tonnikalaa ja pepperonia.
Rosso-tuorepizzoja myydään aluksi kolmella eri makuvaihtoehdolla: Prosciutto Crudo, Pollo Barbeque ja Opera Special.
– Toivomme saavamme tulevaisuudessa tarjolle myös kasvisversion, jonka tuotekehitys on vielä työn alla, kertoo myyntipäällikkö S-ryhmän marketkaupasta.


