Oniomania-termillä viitataan ostos- tai shoppailuriippuvuuteen. Se saattaa hyvinkin olla yksi aikamme hyväksytyimmistä riippuvuuksista, johon jopa kannustetaan.
Videolla opastetaan laadukkaiden ja kestävien farkkujen löytämiseen.
Miltei jokainen ostelee joskus asioita, joita ei tarvitsisi, mutta ostosriippuvuuteen vaaditaan muutakin kuin ajoittaisen mielihyvän hakemista kauppakeskuksista tai verkkokaupoista.
Stanfordin yliopiston vuonna 2006 julkaiseman tutkimuksen mukaan amerikkalaisista miehistä 5,5 prosenttia ja naisista 6 prosenttia täytti ostosriippuvuuden merkit. Niitä ovat muun muassa kielteisten tunteiden vältteleminen shoppailun avulla ja shoppailun aiheuttamat merkittävät ongelmat elämässä esimerkiksi raha- ja ihmissuhdepuolilla.

