Brittinainen otti yhteyttä Amazonin asiakaspalveluun, kun paketti oli toimitettu väärään paikkaan. Työntekijän kommentti nauratti häntä kovasti.
Kun Bristolissa asuva Lucy Harrison sai tietää, että hänen Amazon-palvelun kautta tilaamansa paketti oli päätynyt väärään paikkaan, hän otti yhteyttä asiakaspalveluun. Seurasi hilpeyttä herättänyt chat-keskustelu.
– Hyvää päivää, olen Abigail. Onko linjoilla Lucy Harrison? kysyi työntekijä.
– Amazon-sovellus kertoo, että pakettini olisi toimitettu vastaanottotyöntekijälle. Ei täällä ole sellaista, LOL.
– LOL, kirjoitti myös Abigail.
Nettislangi-ilmaisu "LOL" tulee englannin kielen sanoista laughing out loud, "nauraa kovaa ääneen". Ilmaisua käytetään, kun jokin asia on todella huvittavaa.
Lue myös: Rosa tilasi langattomat kuulokkeet, mutta tilausta tehdessä kävikin koominen moka: "Hups"
Abigailin vastaus nauratti muitakin
Työntekijän lyhyt ja ytimekäs vastaus nauratti Lucya niin paljon, että hän otti keskustelusta kuvakaappauksen ja julkaisi sen Twitterissä maanantaina 25. tammikuuta. Abigailin vastaus nauratti muitakin Twitterin käyttäjiä. Tykkäyksiä kertyi yli 600 000.
