Emily suunnittelee tunnetuille yrityksille huvittavia uusia logoja. Osansa käsittelystä sai myös McDonald's.
Yllä olevalla videolla: Mitä "nappulat" McDonald'sin limumukeissa todellisuudessa tarkoittavat?
Emily Zugay on TikTok-suosikki harrastuksensa vuoksi. Muotoilututkinnon suorittanut australialaisnainen päätti käyttää tutkintoaan "hyvään tarkoitukseen" – siis logosuunnitteluun.
Emily päätti muokata tunnettujen brändien logot uusiksi versioiksi, kertoo Tyla.com. Upeita ja hienostuneita ne kuitenkaan eivät ole – itse asiassa Emily tekee logoista oudon ja huvittavan näköisiä.
Lue myös: Vuonna 1972 Donald söi Big Macin, eikä enää halunnut lopettaa: Herkutellut jo yli 32 000 purilaista – terveys silti kunnossa
McDonald's pyysi uutta logoa
Naisen idea kuitenkin otti tulta alleen. Yllättäen erilaiset yritykset saapuivat kommentoimaan naisen ideoita. Muun muassa McDonald's pyysi uutta logoa itselleen.
Mäkkäri sai toiveensa toteen: jo 24 miljoonaa katsojaa on nähnyt videon, jolla Emily kertoo, millaisen tekisi McDonald'sin logosta.