Huomasitko, että McDonald'sin logo muuttui oudoksi? Tästä tapauksessa on kyse

Mitä"nappulat"McDonald’sin limumukeissa todellisuudessa merkitsevät? 0:32 Mitä"nappulat"McDonald’sin limumukeissa todellisuudessa merkitsevät?

Emily suunnittelee tunnetuille yrityksille huvittavia uusia logoja. Osansa käsittelystä sai myös McDonald's.

Yllä olevalla videolla: Mitä "nappulat" McDonald'sin limumukeissa todellisuudessa tarkoittavat?

Emily Zugay on TikTok-suosikki harrastuksensa vuoksi. Muotoilututkinnon suorittanut australialaisnainen päätti käyttää tutkintoaan "hyvään tarkoitukseen" – siis logosuunnitteluun.

Emily päätti muokata tunnettujen brändien logot uusiksi versioiksi, kertoo Tyla.com. Upeita ja hienostuneita ne kuitenkaan eivät ole – itse asiassa Emily tekee logoista oudon ja huvittavan näköisiä.

McDonald's pyysi uutta logoa

Naisen idea kuitenkin otti tulta alleen. Yllättäen erilaiset yritykset saapuivat kommentoimaan naisen ideoita. Muun muassa McDonald's pyysi uutta logoa itselleen.

Mäkkäri sai toiveensa toteen: jo 24 miljoonaa katsojaa on nähnyt videon, jolla Emily kertoo, millaisen tekisi McDonald'sin logosta.

McDonald's on nyt mcdOalds

Logossa ei suinkaan ole kultaisia kaaria, koska Emilyn mukaan ne tuovat hänen mieleensä polvet.

Kaarien sijaan Emily päättikin muuttaa brändin o-kirjaimen jättimäiseksi ja kultaiseksi. Myös n-kirjain ravintolan nimestä poistettiin, joten nimi muuntui muotoon mcdOalds.

Videolla uusia "upeita" logoja. Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.

"Hei, tervetuloa mcdOaldsiin"

Yllättäen McDonald's todella vaihtoi uuden logon profiilikuvakseen.

– Hei, tervetuloa mcdOaldsiin, McDonald's vitsaili.

Deittipalvelu Tinderkin otti käyttöön uuden logonsa: siinä on keltaoranssi liekki ja teksti "TIDDNER". Yritykset ovat selvästi intoutuneet ideasta, sillä myös esimerkiksi kondomibrändi Trojan, jalkapalloliiga National Football League ja adidas ovat vaatineet uusia logoja.


Lue myös:

    Parhaat ruokaohjelmat