Coca-Cola uudistaa osan juomatölkeistään.
Coca-Cola uudistaa osan juomatölkeistään. Yhtiö ilmoitti luoneensa uuden ulkoasun kofeiinittomille juomille sekä kirsikan ja vaniljan makuisille Coca-Cola-tuotteille. Ulkoasut näet yllä olevalta videolta.
Uudistus on osa Coca-Colan uutta suuntaa. Vuonna 2020 yhtiö ilmoitti luopuvansa joistakin brändeistään ja keskittyvänsä suosituimpiin tuotteisiinsa.
Lue myös: Ässä Mix- ja Hyvää Makumaasta -karkkeihin iso muutos – Fazerin, Pandan ja Cloettan uutuudet paljastuivat
Virvoitusjuomatuotteet vaihtuvat tiuhaan
Yhtiön mukaan ulkoasu-uudistuksen tarkoituksena on hakea modernia ja yksinkertaista ulkoasua, josta tuotteen maun voisi heti arvata.
– Coca-Cola kamppailee huomiostasi, CNN muotoili.
Elintarvikebisnes on raakaa, ja yhtiön toimitusjohtaja kuvasi elämää limuhyllyllä "eloonjäämiskamppailuksi".
Uudistuksia on todella tullut ja mennyt tiuhaan tahtiin; esimerkiksi vuonna 2016 Coca-Cola ilmoitti uudistavansa tölkkinsä uudenlaisen "yksi brändi" -ajatuksen mukaisesti niin, että jokaisen tölkin yläosa värjättiin tuotteen ominaisuuksista kertovalla värillä.

