Moni yritys on oivaltanut, että julkisiin reklamaatioihin kannattaa vastata, selviää startup-yrityksen tiedotteesta.
Papukaijamerkin julkisiin reklamaatioihin vastaamisesta saaneet yritykset
Ikea, Sony, Elisa, Telia, DNA, Stockmann, Tokmanni, Kesko, S-Ryhmä, HK, Atria, Saarioinen, Arla, Hesburger, Kotipizza, Attendo, Stark, Power, Klarna, Adlibris, Matkahuolto, Masku, Trafi, Helsingin kaupunki, HSL, Finavia ja OP.
Julkisia reklamaatiota välittävä Nonono on julkaissut tilaston, jonka mukaan suurista brändeistä yli kaksi kolmasosaa on oivaltanut, että julkisiin reklamaatioihin kannattaa vastata.
– Taustallahan tässä on se, ettei kukaan ole enää vuosikausiin luottanut mainosten tarinoihin. Ostoksen teko alkaa Googlesta. Meitä kiinnostaa enemmän toisten asiakkaiden kokemukset kuin mainosmiesten irvistelyt, yrityksen toimitusjohtaja Jaakko Timonen pohtii yhtiön blogissa.
Timonen kertoo myös olevansa positiivisesti yllättynyt siitä, miten hyvin suuret brändit ovat tulleet julkisia reklamaatioita välittävän Nononon kanssa juttuun.
