Brittiläinen kosmetiikkafirma Lush kertoo vetäytyvänsä sosiaalisesta mediasta.
The Hill ja useat muut mediat ovat viikonlopun aikana uutisoineet tuorekosmetiikkaan keskittyvän Lush Cosmeticsin päätöksestä vetäytyä Facebookista, Instagramista, Snapchatista ja TikTokista. Yritys kertoo päätöksestään tiedotteessaan, joka on osuvasti otsikoitu: "Ole jossakin muualla! Lush kokeilee epäsosiaalisuutta."
Lushin päätös ryhtyä antisosiaaliseksi on astunut voimaan 26.marraskuuta. Muutos tullaan näkemään globaalisti jokaisessa 48 maassa, joissa Lushilla on myymälöitä. Päätös antisosiaalisuudesta perustuu sosiaalisen median koukuttavuuteen, alustoilla tapahtuvaan kiusaamiseen sekä alustojen aiheuttamiin mielenterveydellisiin vaikutuksiin.


