Mainos

Suomalainen valistusmainos kännäävistä vanhemmista voitti Cannesissa

Humalaisia aikuisia lapsen silmin tarkkaileva suomalainen valistusmainos Hirviöt (Monsters) on palkittu mainoselokuvien kilvassa Cannesissa.

Hirviöt-elokuva ja -kampanja voitti Kultainen leijona -palkinnon terveydenhuoltoalan parhaana kampanjana valistussarjassa. Cannesissa terveydenhuoltoalan parhaiden mainoskampanjoiden leijonista kisasi noin 1400 työtä 49 maasta. 

Hirviöt-kampanjafilmi julkaistiin syyskuussa 2012. Siinä humaltuneista aikuisista kuoriutuu lasten silmissä pelottavia hirviöitä. Kampanjalla pyrittiin herättelemään keskustelua kotona tapahtuvan juomisen vaikutuksista lapsiin. 

Hirviöt-mainoksen on suunnitellut markkinointiviestintätoimisto Havas Worldwide Helsinki ja toteuttanut Grillifilms. Kampanja on saanut runsaasti kansainvälistä huomiota.   

Mainos

Lisää aiheesta

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.