Jo vuodesta 2015 käytössä ollut Vero-sovellus on noussut viime päivinä pimennosta valokeilaan, sillä useat julkisuuden henkilöt ovat ilmoittaneet ryhtyneensä käyttämään kyseistä palvelua. Veroa on tituleerattu uudeksi Instagramiksi, mutta mitä se oikein tarkoittaa?
Mikä on Vero?
Yli miljoonan käyttäjän rajapyykin ylittänyt Vero on sosiaalisen median sovellus, jossa käyttäjät voivat jakaa keskenään niin kiinnostavia elokuvia, televisio-ohjelmia, kirjoja, paikkoja, kuvia kuin linkkejäkin.
Vero-sovelluksessa käyttäjän on mahdollista valita, kelle jakamansa sisällön näyttää. Sovellus käyttää samoja hashtageja, tunnisteita, kuten Instagram ja Twitter.
Vero asemoi itsensä muiden sovellusten, kuten Facebookin ja Instagramin, vastustajaksi. Viime päivinä palveluun onkin virrannut käyttäjiä Instagramista, joka monien mielestä muistuttaa päivä päivältä enemmän Facebookia. Veron käyttäjämäärä on kasvanut viikossa 150 000:sta noin kolmeen miljoonaan.
Käyttäjämäärän räjähdysmäinen kasvu on johtanut siihen, että Vero-sovelluksen toiminnassa on ollut häiriöitä.
Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.
Yllä olevalla videolla viisi kätevää vinkkiä Instagram-sovelluksen käyttöön.


