Esapekka Lappi ei ole ajanut uudella työkalullaan, M-Sportin Ford Fiesta WRC:llä, vielä rallin rallia, mutta hän kehuu autoa jo nyt vuolaammin kuin Citroën C3 WRC:tä kertaakaan viime vuonna.
LUE MYÖS: Esapekka Lappi saa tottua turistiluokkaan ja halvempiin hotelleihin: "Meillä ei ole kolmekerroksista varikkokerrostaloa, mutta se ei ole oleellista"
Lapin vähintään kaksivuotiseksi suunniteltu taival Citroën-tallissa jäi yhden vuoden mittaiseksi, kun ranskalaisvalmistaja ilmoitti marraskuun lopussa vetäytyvänsä MM-rallista välittömästi.
Tallikaveri Sébastien Ogierille löytyi helposti töitä Tommi Mäkisen johtamasta Toyota-tallista, mutta Lappi jäi kilpailemaan MM-sarjan viimeisestä työpaikasta M-Sportilla useiden muiden kuljettajien kanssa. Yhteinen sävel Malcolm Wilsonin kanssa löytyi kuitenkin nopeasti, eikä sekään varsinaisesti haitannut, että Lappi saattoi esittää brittitallille varsin huokean palkkapyynnön, kun Citroën-palkka juoksee vuoden 2020 loppuun.

