Subwayn patonki maksoi Jessicalle 1800 euroa – näin ketju reagoi

Shutterstock Subway patonki
Jessica sai Subwaylta paketin, jonka avasi videolla. Kuvituskuva. Shutterstock

Jessicalle lätkäistiin tullissa 1800 euron sakot, mutta Subwayn lahjakortti piristänee mieltä melkoisesti.

Kerroimme aiemmin Jessica Leestä, jonka matkaunohdus tuli kalliiksi. Jessica oli ostanut Subwayn kanasalaattipatongin mukaansa lentokoneeseen, mutta ei muistanutkaan syödä sitä kokonaan. Nainen narahti tullissa patongistaan, ja leivälle tuli hintaa lähes 1 800 euroa.

"Subway tekee sakostani jokaisen sentin arvoisen"

Jessican kuvaus tapahtumien kulusta keräsi TikTokissa miljoonayleisön. Myös Subway saapui paikalle kommentoimaan ja kertoi Jessicalle "hoitavansa asiaa".

Myöhemmin nainen sai Subwaylta paketin, jonka avasi videolla.

Yllätys oli melkoinen, kun laatikosta paljastui sakkomäärää vastaava 2664 Australian dollarin lahjakortti.

– Toivomme, että tämä kattaa kaikki kana ja salaatti -tarpeesi, yhtiö vitsaili paketin mukana tulleessa kirjeessä.

Kortin mukana tuli liuta erilaisia tuotteita, kuten kyniä, sukat, pullonavaaja ja Subway-hattu. Jessica nauroi paketille yllättyneenä. 

– Subway tekee sakostani jokaisen sentin arvoisen, hän kirjoitti videollaan.

Jessica kiitteli saamastaan paketista. Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.

"Subwayn työntekijät minipalkallaan katsomassa tätä videota..."

Videolla on jo miljoona katselua; kommenteissa yhtiön tiedottajalle vaadittiin palkankorotusta hyvästä reagoinnista.

– Subwatya lounaaksi ja illalliseksi joka päivä vuoden ajan, kommenteissa ehdotellaan.

– Haluaisin nähdä kassahenkilön reaktion, kun hän näkee, paljonko rahaa kortille jää [ostoksen jälkeen], toinen kommentoija vitsailee.

Soraääniäkin kuitenkin löytyi; osa katsojista kertoi esimerkiksi jääneensä paitsi Subway-tuotteista, vaikka oli ollut töissä ketjun ravintolassa.

– Subwayn työntekijät minipalkallaan katsomassa tätä videota, kommenteissa todetaan pääkalloemojien kera

– Olin Subwaylla töissä vuosia. Olen onnellinen puolestasi, mutta hitsit, kunpa ne kohtelisivat työntekijöitäänkin näin hyvin, toinen toteaa.

"On aina kannattavaa keskittyä negatiivisen sijaan positiiviseen"

Osa kommentoijista huomautti, ettei lahjakortti maksa Jessican sakkoa, joka kuitenkin jää hänen maksettavakseen.

– En pyytänyt heiltä mitään, he halusivat lähettää tämän. On aina kannattavaa keskittyä negatiivisen sijaan positiiviseen, Jessica kommentoi.

Katso myös: Asiakas tilasi McDonald'sista "vähän" isomman annoksen kerralla – tämän keon valmistaminen vei neljä tuntia:

Lue myös:

    Parhaat ruokaohjelmat