Pikaruokaravintolasta kanaa tilannut filippiiniläinen nainen saikin pyyhkeitä – kirjaimellisesti. Eriskummallisesta kohusta kertovat muiden muassa paikallinen Philippine Star -verkkolehti sekä brittiläinen Mirror.
Filippiiniläinen pikaruokaketju Jollibee on sulkenut väliaikaisesti osan toimipisteistään, koska eräs sen asiakas väitti saaneensa ravintolasta jotain syötäväksi kelpaamatonta.
Alique Perez kertoi tiistaina Facebookissa tilanneensa pojalleen Jollibeesta kanaa ruoankuljetuspalvelun kautta. Kun annos saapui, nainen yritti antaa kanasta suupalaa lapselleen. Viipaleen leikkaaminen osoittautui todella vaikeaksi ja syy siihen paljastui, kun Alique yritti taittaa ruokaa käsillään: kanan sijaan paistopinnan alla oli pyyhe.
– Tämä on todella järkyttävää. Kuinka ihmeessä pyyhe päätyy taikinaan ja vielä paistettavaksi? turhautunut Alique valitti nyt jo poistetussa päivityksessään.
Jos upotus ei näy, voit avata sen tästä.
Ravintolaketju pahoitteli mokaa
Sosiaalisessa mediassa ehdittiin nopeasti vaatia Jollibeen alasajoa ja ravintolaketju ryhtyikin pikaisesti toimeen asian selvittämiseksi. Myöhään samana iltana se pahoitteli tapahtunutta Twitterissä ja kertoi tutkivansa asiaa.