Mainos

Nainen tilasi paistettua kanaa – pinnan alta paljastui jotain käsittämätöntä: "Kuinka ihmeessä…"

Pikaruokaravintolasta kanaa tilannut filippiiniläinen nainen saikin pyyhkeitä – kirjaimellisesti. Eriskummallisesta kohusta kertovat muiden muassa paikallinen Philippine Star -verkkolehti sekä brittiläinen Mirror.

Filippiiniläinen pikaruokaketju Jollibee on sulkenut väliaikaisesti osan toimipisteistään, koska eräs sen asiakas väitti saaneensa ravintolasta jotain syötäväksi kelpaamatonta.

Alique Perez kertoi tiistaina Facebookissa tilanneensa pojalleen Jollibeesta kanaa ruoankuljetuspalvelun kautta. Kun annos saapui, nainen yritti antaa kanasta suupalaa lapselleen. Viipaleen leikkaaminen osoittautui todella vaikeaksi ja syy siihen paljastui, kun Alique yritti taittaa ruokaa käsillään: kanan sijaan paistopinnan alla oli pyyhe. 

– Tämä on todella järkyttävää. Kuinka ihmeessä pyyhe päätyy taikinaan ja vielä paistettavaksi? turhautunut Alique valitti nyt jo poistetussa päivityksessään.

Jos upotus ei näy, voit avata sen tästä.

Ravintolaketju pahoitteli mokaa

Sosiaalisessa mediassa ehdittiin nopeasti vaatia Jollibeen alasajoa ja ravintolaketju ryhtyikin pikaisesti toimeen asian selvittämiseksi. Myöhään samana iltana se pahoitteli tapahtunutta Twitterissä ja kertoi tutkivansa asiaa.

Selvityksen vuoksi osa Jollibeen ravintoloista on suljettuna kolmen päivän ajan alkaen kesäkuun kolmannesta päivästä.

Pikaruokaketju kertoi myös muistuttavansa henkilökuntaansa pysyttelemään tiukasti annetuissa ruoan valmistusohjeissa.

Jos twiitti ei näy, voit avata sen tästä.

Ikävät yllätykset ruoassa

Pikaruokaravintoloista tilatuista tuotteista on ennenkin löytynyt inhottavia yllätyksiä. 

Kerroimme vuonna 2019 newyorkilaisesta pikaruokaketjusta, jonka asiakkaat joutuivat kokemaan ällöttäviä hetkiä löydettyään juomalasiensa pohjilta ihka eläviä matoja.

Japanissa nainen taasen löysi nuudeliensa joukosta palan ihmisen peukaloa vuonna 2016.

Näiden tapausten rinnalla Suomen McDonald’seja koskeva parin vuoden takainen kohu tuntuu myrskyltä vesilasissa.

Pikaruokaketjun entinen työntekijä kertoi MTV Uutisille vuonna 2019, että yhdessä yrityksen ravintolassa asiakkaille tarjoiltiin liian pitkään seissyttä ruokaa, esimerkiksi pari tuntia vanhoja nugetteja. Mäkkärin viestintäjohtaja sanoi, että ketjulla on tarkat laatuvaatimukset, joita myös valvotaan tiukasti.

Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja