Alkoholittomien juomien suosiolle ei näy loppua. Nyt juomahyllyihin ilmestyy uudenlainen lonkero, tiedottaa K-ryhmä.
Erilaiset ruokakauppojen hävikkituotteet ovat nousseet viime vuosina suureen suosioon suomalaisten keskuudessa. MTV Uutisten Makuja-ruokasivuilla on aiemmin kerrottu muun muassa ruokakauppojen erilaisista tavoista myydä niin sanottuja punalapputuotteita. Lidlissä ja S-ryhmässä hiteiksi ovat kivunneet esimerkiksi muutaman euron hintaiset hävikkilaatikot. Lisäksi ruokakaupoissa on kehitelty uudenlaisia tuotteita muun muassa hävikkihedelmistä.
Alkoholittomassa hävikkilonkerossa yhdistyy kaksi vahvaa trendiä
Nyt K-ryhmä tiedottaa tuovansa kauppoihinsa uutuuden, jossa yhdistyy kaksi vahvaa trendiä: hävikin hyödyntäminen ja alkoholittomuus. Kauppojen juomavalikoima täydentyy nyt Olvin alkoholittomalla Iisalmi-lonkerolla, jonka appelsiinitisle valmistuu K-ryhmän keskusvaraston ylijäämä-appelsiineista sekä K-kauppojen appelsiinimehukoneiden appelsiininkuorista.
Olvin markkinointijohtaja Olli Heikkilän mukaan alkoholiton uutuuslonkero vastaa myös niin sanottujen super premium -lonkeroiden kasvavaan kysyntään.
