Tunnettu yritys mokasi pahasti someviestinnässään.
Puhelimien kuoria ja muita tarvikkeita myyvä Dbrand joutui pyytämään anteeksi ja tarjosi kymppitonnin hyvitystä asiakkaalle, jota kanadalaisyritys pilkkasi somekanavallaan X-palvelussa (ent. Twitter). Asiasta uutisoi muun muassa The Economic Times.
Tilanne pääsi syntymään, kun intialainen, Alankomaissa työskentelevä Bhuwan Chitransh kertoi yrityksen sosiaalisessa mediassa asialliseen tapaan tyytymättömyydestään MacBookin suojakuorta kohtaan. Kuori oli vaihtanut väriään jo kahden kuukauden kuluttua sen ostamisesta, ja Chitransh tiedusteli, miten hänen tulisi toimia.
Sen sijaan, että Dbrand olisi ottanut kantaa asiakkaan ongelmaan, yrityksen someviestinnästä vastaavat päättivät pilkata asiakasta rajulla kädellä.
– Sukunimesi on käytännössä paskaihottuma [eng. shit rash], ole nyt tosissasi, yhtiö täräytti Chitranshille.
Jos julkaisu ei näy, voit katsoa sen täältä.
