Mainos

Suomalaisiin puree yksinkertainen mainonta

Lähes 70 prosenttia suomalaisista pitää mainontaa myönteisenä asiana, ilmenee Mainonnan Neuvottelukunnan TNS Gallupilla teettämästä tutkimuksesta.

Tutkimuksen mukaan suomalaisiin vetoaa parhaiten yksinkertainen mainonta, joka tarjoaa tietoa. Suomalaisille on tärkeää, että mainos erottuu muista mainoksista myönteisesti. Sen sijaan kikkaileville mainoksille ei lämmetä.

Tutkimus tehtiin huhtikuun alussa ja sitä varten haastateltiin reilua tuhatta suomalaista.

(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.