Hämeenlinnalainen Sky-kosmetologi Noora Petrelius tilasi maaliskuussa paketillisen jalkahoitotarvikkeita. Parin päivän kuluttua Petrelius tiedusteli lähetyksensä olinpaikkaa. Vastaus löi hänet ällikällä.
Jalkahoitotarvikkeita sisältänyt postipaketti oli toimitettu väärälle henkilölle. Odotettu paketti oli jo toimitettu ja se oli vastaanotettu – täysin tuntemattomalle henkilölle.
Posti ja asiakas ovat tapauksen kulusta monella tapaa eri linjoilla.
– Laitoin Postin chattiin viestiä, ja siellä sanottiin, että vastaanottajana oli Vivian Koistinen. Sanoin, ettei täällä ole sen nimistä henkilöä, Petrelius kuvailee.
Petrelius työskentelee kauneushoitola Vivianissa, mutta vastaanottajan nimi ei sanonut hänelle mitään.
– Asiakaspalvelija kyseli, voisiko lähettää postimerkkejä hyvityksenä, että tulee parempi mieli, Petrelius naurahtaa.
"Ei voi mennä näin"
Petrelius oli uudemman kerran yhteydessä Postiin. Seuraavalla viikolla hänelle todettiin, että kuljettaja oli tuonut paketin, ja asia oli täten postin puolesta loppuun käsitelty.
– Ajattelin, että ei jumalauta, ei tämä voi mennä näin: Minulla pitäisi olla monen sadan euron tuotteet, ja minulle vain sanotaan, että ne on jo toimitettu, Petrelius huokaa.

