Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Julkaisupäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta ja kehitys
  • Jaakko Hietanen
    Head of Digital Development
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • Makuja
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
MTV Uutiset on sitoutunut noudattamaan Journalistin ohjeita
  • Julkisen sanan neuvosto (JSN)
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Mitä Spotify oikein aikoo? Ilmaisen version käyttäjät voivat jatkossa ohittaa mainokset kokonaan

AOP
Julkaistu 13.08.2018 15:14

MTV LIFESTYLE

Spotify pyrkii parantamaan mainosten kohdentamista ilmaisen version käyttäjille mahdollistamalla mainosten ohittamisen vapaasti.

Pääkuvan video

Tiedätkö mitä hyväksyt, kun lataat sovelluksen laitteeseesi?

Musiikin suoratoistopalvelu Spotify testaa Australian markkinoilla uutta ominaisuutta sovelluksen ilmaisessa versiossa. Ilmaisessa versiossa joutuu kuuntelemaan mainoksia kappaleiden välissä, mutta nyt Spotify antaa mahdollisuuden hypätä mainosten yli.

Mainosten ohittaminen on osa kokeilua, jossa yhtiö yrittää selvittää käyttäjiensa mieltymyksiä mainosten suhteen. Käyttäjät saavat ohittaa niin monta mainosta kuin haluavat.

Spotify luottaa siihen, että käyttäjät katsoisivat kuitenkin heitä kiinnostavat mainokset. Nähtäväksi kuitenkin jää, kiinnostaako Spoptifyn käyttäjiä jäädä katsomaan tai kuuntelemaan mainoksia, jos ne on mahdollista ohittaa.

Mainostajien ei tarvitse maksaa Spotifylle ohitetuista mainoksista.

Spotify vasta testaa uutta ominaisuuttaan, mutta sen suunnitelmissa on ottaa se käyttöön maailmanlaajuisesti.

Lähde: The Verge

Lisää aiheesta:

Spotify seurasi Twitterin jalanjälkiä: päätti kieltää poliittisten mainosten julkaisunInstagramin yksityisviesteihin uusi mahdollisuus: voit valita kuinka viesti on katseltavissaOsa Spotifyn käyttäjistä on päässyt kokeilemaan uutta ominaisuutta – oma tila autoilijoille ehkä tulossaSpotifyn ilmaiskäyttäjille iso muutos: Osa musiikista pian vain maksavien käyttäjien korvilleSuurin osa kuuntelee edelleen Spotifyta ilmaiseksi – palvelulla jo 100 miljoonaa käyttäjääHuonoja uutisia, Spotify-käyttäjä: Ilmaisversioon luvassa rajoituksia
DigiLifestyle

Tuoreimmat aiheesta

Digi
  • 06:13
    Huijaukset

    Palkittu suomalaiskeksintö huijaa puhelinhuijareita – tästä on kyse

  • Eilen20:23
    Yhdysvallat

    Droonipukki toi lahjaherkut vankilan pihaan – sitten käry kävi

  • Eilen19:17
    Droonit

    Älykiväärejä ja lintuagilityratoja: Varusmiesten uusi droonikoulutus pursuaa mitä erikoisempia yksityiskohtia

  • Eilen18:54
    Puolustusvoimat

    Puolustusvoimat tarvitsee merkittävästi lisää drooneja: "Volyymit ovat vielä pieniä"

  • ma13:27
    Takaisinvedot

    Poista tämä akkulaturi käytöstä