Mainos

Keskivartalo kuntoon supertehokkaalla liikkeellä – kokeile!

Niin sanottu bear crawl eli karhukävely on supertehokas liike, joka toimii hyvin esimerkiksi alkulämmittelynä. Tähän liikkeeseen et tarvitse mitään apuvälineitä tai lisäpainoja.

Oman kehon painolla toteuttava karhukävely aktivoi koko kehoa, mutta erityisesti keskivartalon lihaksia. Se muistuttaakin hieman liikkuvaa versiota lankusta. 

Aloita liike konttausasennosta ja nosta itsesi päkiöiden varaan. Polvet nousevat ilmaan. Lähde etenemään lyhyin askelin. Pidä keskivartalo tiukkana ja kantapäät ilmassa, ja astu aina eteenpäin samaan aikaan vastakkaisen puolen kädellä ja jalalla. Pidä katse maassa.

Lisähaastetta saat kävelemällä taaksepäin eli peruuttamalla. Liike kehittää myös koordinaatiota tehokkaasti. 

Lähteet: Livestrong, Men's Health

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.