Mainos

Gallup osti Suomen Trenditiedon

Gallup Media on ostanut Suomen Trenditiedon liiketoiminnan tutkimustuotteineen.

Suomen Trenditieto on vuonna 1995 perustettu tutkimusyhtiö, joka on erikoistunut uusien palvelukonseptien ja sisältöjen kehittämiseen kuluttajatutkimuksesta nousevan tiedon pohjalta. Yrityksen tunnetuimmat tuotteet ovat Uusmediatutkimus ja digitalisoitumiskehitystä kartoittava New Economy Trends -tutkimusohjelma (N.E.T).

Liiketoimintakaupan jälkeen Trenditieto keskittyy 40-prosenttisesti omistamansa Protone Oy:n call centerin liiketoimintaan.

(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.