Super Bowlin väliaika on suurella todennäköisyydellä kalleinta mainosaikaa, jota rahalla voi ostaa. Samasta syystä mainoksia nähdäänkin lähinnä suuryrityksiltä. Esimerkiksi autovalmistajat ovat tyypillisiä yhtiöitä, joilla on riittävästi pätäkkää ujuttaa mainoksiaan Super Bowlin mainostauolle.
Amerikkalaisen jalkapallon NFL-liigan loppuottelu Super Bowl on yksi maailman suurimmista ja seuratuimmista urheilutapahtumista. Samalla se on tuotteitaan mainostaville yrityksille äärimmäisen houkutteleva tilaisuus saada mainoksensa kymmenien, jopa satojen miljoonien silmäparien eteen.
Vaikka mainoksia nähdäänkin joka kerta laidasta laitaan, ovat autovalmistajat olleet perinteisesti erittäin vahvasti esillä – eikä tämäkään vuosi ole tuomassa poikkeusta.
Yksi miljoonia ja miljoonia dollareita mainospaikastaan pulittaneista yhtiöistä on amerikkalainen General Motors, joka osti peräti puolentoista minuutin mittaisen paikan. Ja kuten tapana on, on GM:n No Way Norway -niminen mainos tehty nimenomaan tätä yhtä esityspaikkaa ajatellen.

