Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
Lifestyle
Makuja-sivujen kansikuva
Makuja
Etusivu
Ruokauutiset
Reseptit
Reseptihaku
Halpa vs. kallis
Koko Suomi leipoo

Pepsiltä yllätysveto: Myynnistä poistettu suosikkijuoma takaisin kauppoihin

Shutterstock
Julkaistu 29.06.2016 09:00

MTV LIFESTYLE

PepsiCo uudistaa jälleen klassikkojuomansa Pepsin valikoimaa. 

PepsiCo kohautti viime vuonna Yhdysvalloissa poistamalla myynnistä aspartaamilla makeutetun Diet Pepsin. Sen tilalle tuotiin uusi kaloriton Pepsi, jonka makeuttamiseen on käytetty sukraloosia ja asesulfaami K:ta.

Nyt yhtiö on ilmoittanut tuovansa aspartaamilla makeutetun version takaisin myyntiin, mikä tarkoittaa, että Pepsiä löytyy pian kevytversiona peräti kolmea erilaista: aspartaamilla makeutettu Diet Pepsi Classic Sweetener, viime vuonna lanseerattu sukraloosilla ja asesulfaami K:lla makeutettu Diet Pepsi sekä Pepsi Max, joka uudelleenbrändätään Pepsi Zero Sugariksi.

– Kuluttajat haluavat kevytvirvoitusjuomiin lisää vaihtoehtoja, joten uudistamme Yhdysvaltojen markkinoiden valikoimaa ja tarjoamme kolme erilaista vaihtoehtoa erilaisille makutottumuksille, PepsiCo kertoi tiedotteessaan.

Kevytvirvoitusjuomavalikoiman laajentumisen voisi kuvitella kertovan niiden suosion kasvusta, mutta totuus on, että kevytjuomien myynti on laskenut jo vuosien ajan, mihin vaikuttanee terveystietoisten ihmisten siirtyminen virvoitusjuomista esimerkiksi kivennäisvesiin. 

Lähde: Buzzfeed

Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.

Lisää aiheesta:

Huomasitko? Fantaan tuli vaivihkaa muutosTrumpin toive kuultiin: Uusi kokis jenkkimarkkinoilleCoca-Colan tölkkeihin uudistus Syksyn limu-uutuudet: Mielipiteet jakava Hartwall-limu, jatkoa Pirkan ötökkäsarjalle sekä toivottu Coca-Cola!Juomajätti esitteli täysin uuden tuotteen – eikä se ole lainkaan sitä mitä oletit: ”Se on ehdottomasti Pepsiä, mutta ei limua”Suosikkilimun tuoteseloste kummastuttaa: Miten sokeriton juoma voi sisältää lisättyä sokeria? Näin vastaa tuotepäällikkö
JuomatAlkoholittomat juomatMakuja

Tuoreimmat aiheesta

Juomat
  • 9.10.12:02
    Ravintolat

    Top 50 -listaus: Maailman parhaat baarit on valittu

  • 4.10.09:43
    Alkoholi

    Alkon hinnasto paljastaa, mitä Jallu, Koskenkorva ja muut juomat maksoivat vuonna 1993

  • 26.9.17:03
    Viinit

    Viini, joka trendaa nyt todella vahvasti – oletko maistanut?

  • 25.9.17:14
    Viinit

    Suomalaiset sortuvat yhteen virheeseen viiniostoksilla: "Olemme vähän Big Mac -kansaa"

  • 25.9.15:56
    Sokeri

    Hallitukselta limpsalinjaus: Mitä enemmän sokeria, sitä enemmän veroa