Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Julkaisupäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta ja kehitys
  • Jaakko Hietanen
    Head of Digital Development
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • Makuja
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
MTV Uutiset on sitoutunut noudattamaan Journalistin ohjeita
  • Julkisen sanan neuvosto (JSN)
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
Lifestyle
Makuja-sivujen kansikuva
Makuja
Etusivu
Ruokauutiset
Reseptit
Reseptihaku
Halpa vs. kallis
Koko Suomi leipoo

Pepsiltä yllätysveto: Myynnistä poistettu suosikkijuoma takaisin kauppoihin

Shutterstock
Julkaistu 29.06.2016 09:00

MTV LIFESTYLE

PepsiCo uudistaa jälleen klassikkojuomansa Pepsin valikoimaa. 

PepsiCo kohautti viime vuonna Yhdysvalloissa poistamalla myynnistä aspartaamilla makeutetun Diet Pepsin. Sen tilalle tuotiin uusi kaloriton Pepsi, jonka makeuttamiseen on käytetty sukraloosia ja asesulfaami K:ta.

Nyt yhtiö on ilmoittanut tuovansa aspartaamilla makeutetun version takaisin myyntiin, mikä tarkoittaa, että Pepsiä löytyy pian kevytversiona peräti kolmea erilaista: aspartaamilla makeutettu Diet Pepsi Classic Sweetener, viime vuonna lanseerattu sukraloosilla ja asesulfaami K:lla makeutettu Diet Pepsi sekä Pepsi Max, joka uudelleenbrändätään Pepsi Zero Sugariksi.

– Kuluttajat haluavat kevytvirvoitusjuomiin lisää vaihtoehtoja, joten uudistamme Yhdysvaltojen markkinoiden valikoimaa ja tarjoamme kolme erilaista vaihtoehtoa erilaisille makutottumuksille, PepsiCo kertoi tiedotteessaan.

Kevytvirvoitusjuomavalikoiman laajentumisen voisi kuvitella kertovan niiden suosion kasvusta, mutta totuus on, että kevytjuomien myynti on laskenut jo vuosien ajan, mihin vaikuttanee terveystietoisten ihmisten siirtyminen virvoitusjuomista esimerkiksi kivennäisvesiin. 

Lähde: Buzzfeed

Sisältö ei valitettavasti ole saatavilla.

Lisää aiheesta:

Huomasitko? Fantaan tuli vaivihkaa muutosTrumpin toive kuultiin: Uusi kokis jenkkimarkkinoilleCoca-Colan tölkkeihin uudistus Syksyn limu-uutuudet: Mielipiteet jakava Hartwall-limu, jatkoa Pirkan ötökkäsarjalle sekä toivottu Coca-Cola!Juomajätti esitteli täysin uuden tuotteen – eikä se ole lainkaan sitä mitä oletit: ”Se on ehdottomasti Pepsiä, mutta ei limua”Suosikkilimun tuoteseloste kummastuttaa: Miten sokeriton juoma voi sisältää lisättyä sokeria? Näin vastaa tuotepäällikkö
JuomatAlkoholittomat juomatMakuja

Tuoreimmat aiheesta

Juomat
  • 6.12.18:15
    Kuohuviini

    Ylellisen samppanjapullon historia yllättää: "Ei voi kätkeä pommia"

  • 6.12.17:15
    Joulu

    Kuinka kauan avattu glögi säilyy? Vastaus saattaa yllättää

  • 6.12.08:37
    Linnan juhlat

    Tiesitkö? Linnan juhlien alkuperäinen booliohje vuoti julkisuuteen 1970-luvulla

  • 2.12.18:57
    Halpa vs. kallis

    Suora palaute Alkon kyykkykuoharista: "Haisee pullonpalautusautomaatilta"

  • 29.11.09:14
    Krapula

    Moni vannoo tämän krapulanehkäisykeinon nimeen – proviisori: Ei ainakaan mitään haittaa