Legendaarinen ruisleipä Reissumies saa pakkauksiinsa uudet kasvot hetkellisesti.
Yllä olevalla videolla ruisleivät sokkomakutestissä.
Lähes puolet suomalaisista miehistä kokee mieskuvan olevan ahdas, kertoo Fazerin teettämä kyselytutkimus. Tutkimustulosten inspiroimana ikoninen Reissumies saa marraskuun ajaksi uudet, monimuotoisempaa mieskuvaa edustavat kasvot. Leipäpusseja tullaan valmistamaan miljoona kappaletta.
Marraskuun Reissumiehinä nähdään monimuotoisuus- ja inklusiivisuuskonsultti Dakota Robin, rap-artisti ja lasten jalkapallovalmentaja PastoriPike sekä kiekkolegenda Marko Jantunen. Jokainen heistä edistää omalla työllään monimuotoisuuden hyväksymistä, ja ovat tämän valikoituneet kampanjan kasvoiksi, Fazer kertoo tiedotteessaan.

