Sara tilasi sohvan netistä – brittinaisen paketista paljastuikin todellinen sekasotku

Kuluttajan muistisäännöt verkkokaupassa 2:15
KATSO MYÖS: Älä osta sokkona! Tässä kuluttajan muistisäännöt verkkokauppoihin.

Yllätys oli melkoinen, kun perheen sohvapaketista paljastui vain puoliksi harmaa "Frankenstein-sohva".

Ostaessaan uutta sohvaa asiakas voisi olettaa saavansa kauttaaltaan saman värisen tuotteen. Tälle brittinaiselle kuitenkin kävi toisin!

Oletti ostaneensa kokoharmaan sohvan

26-vuotias Sara Hudgell osti hiilenharmaan sohvan nettikauppa Argosista ja maksoi siitä 500 puntaa. Saapuessaan sohva pääsi yllättämään, kertoo Ladbible.

– Olin yläkerrassa vauvan kanssa. [Mieheni] Greg avasi osan sohvapakettia, näki sohvan olevan väärää väriä ja huusi minua. Sitten hän avasi loput paketista ja huomasi, että se osa olikin oikeaa väriä, Sara kuvailee.

"Jonkun mielestä oli hyvä idea lähettää meille kaksi eriväristä sohvaosaa"

Sara oletti, että tilauksessa on tapahtunut virhe. Hän soitti paketin toimittaneelle miehelle, koska uskoi tämän antaneen perheelle erehdyksessä osan väärää sohvaa. Lähetin mukaan asia piti kuitenkin selvittää Argosin kanssa.

Soitto firmaan toi uuden yllätyksen.

– Meille kerrottiin, että saimme väärän puolikkaan sohvaa, koska harmaa oli loppu eivätkä he siis voineet lähettää sohvaa, jonka halusimme. Ilmeisesti vika oli varaston, jonkun mielestä oli hyvä idea lähettää meille kaksi eriväristä sohvaosaa. Se on naurettavaa, Sara sanoo.

– Ei tällaista voi keksiä, tämä on pelkkää sekasotkua.

Hän kuitenkin tointui tyrmistyksestään myöhemmin.

– En voi lakata nauramasta itselleni ja tälle koko tilanteelle, Sara myönsi Facebookissa.

"En voi lakata nauramasta itselleni ja tälle koko tilanteelle", Sara kuvaili Facebookissa. Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.

Näin yritys vastasi

Saran mukaan yhtiö tarjosi alun perin hyvitykseksi 30 puntaa, mutta perhe saa myös palauttaa tai vaihtaa sohvan.

Argos pahoitteli tapahtumaa medialle ja myönsi, ettei sohvan toimitustapahtuma yltänyt yhtiön "tavanomaisiin, korkeisiin standardeihin". Yhtiö kertoo palauttaneensa sohvan koko hinnan ja hakevansa "Frankenstein-sohvan" pois.

Katso myös: Asiakas tilasi McDonald'sista "vähän" isomman annoksen – tämän keon valmistaminen vei neljä tuntia!

Lue myös:

    Uusimmat