Sohvakaupat olivat tulla kalliiksi Sannalle, joka halusikin perua tekemänsä ostoksen. Lopulta hän maksoi 150 euroa siitä, että ei saanut mitään.
Sanna, nimi muutettu, oli haaveillut uuden sohvan ostamisesta, ja kun hänen kotipaikkakunnalleen tuli sohvia myyvä pop up -myymälä, joka lupaili suuria alennuksia, niin hän lähti katsomaan itselleen uutta laiskanlinnaa.
Sanna kertoi, että myyjät olivat erittäin tyrkyttäviä, ja hän alkoi ihmetellä liikkeen hinnoittelua, sillä eräänkin sohvan hinta oli hänen myymälävisiittinsä aikana ensin 2400 euroa, sen jälkeen 1700 euroa ja lopulta 900 euroa.
– Tuotteen alkuperäistä hintaa ei lukenut missään, joten mistä voi tietää, paljonko alennus oikein on.
Lopulta Sanna päätyi ostamaan 900 euron hintaisen sohvan. Hän ei nähnyt juuri sitä kyseistä sohvaa, jonka hän osti, sillä väriä ei ollut esillä myymälässä, mutta sitä löytyi varastosta.
Kaupat tehtiin, mutta jo illalla Sanna alkoi katua ostostaan ja halusi perua kaupat.
Korona-ajan nettishoppailubuumi on kasvattanut myös valituksien määrää – näistä tuotteista suomalaiset valittavat kuluttajaviranomaisille eniten, katso video!
3:00

