Muutamien edellisten vuosien tapaan sähkö- ja hybriditekniikka olivat isossa roolissa Geneven autonäyttelyssä.
Audin osasto Geneven autonäyttelyssä oli täysin sähköistetty. Paikalla ei ollut siis yhtään autoa, jonka voimanlähteenä olisi ollut pelkkä polttomoottori, vaan esillä sähköautojen lisäksi pistokkeesta ladattavia versioita. Päälavalla komeili kaikkiaan kolme konseptia; Audin nykyiseen e-tron sähköautoon pohjautuva linjakkaammalla kattolinjalla varustettu Sportback, matala neliovinen sedan nimeltään e-tron GT, sekä kompaktimpaan kokoluokkaan sijoittuva katumaasturi Q4 e-tron.
e-tron GT esiteltiin marraskuun lopulla Los Angelesin autonäyttelyssä ja nyt oli vuoro näyttäytyä Euroopassa. Kyseessä on Audin kasvavan sähköautomalliston urheilullisin versio. Auto on varustettu kahdella sähkömoottorilla, jotka tuottavat tehoa 434 kW (590 hv). Satasen nopeuteen sähkösportti spurttaa 3,5 sekunnissa ja 200 km/h tulee mittariin reilussa 12 sekunnissa. Huippunopeus on rajoitettu lukemaan 240 km/h. 90 kWh:n akusto on sijoitettu ohjaamon alle, ja tämän kapasiteetin turvin auton toimintamatkaksi ilmoitetaan yli 400 kilometriä.



