Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Muista tämä, kun annat palautetta hotellihuoneen siisteydestä

8:55Mistä apu, kun loma meni pieleen ja arki ahdistaa?KATSO MYÖS: Petyitkö kesälomaasi? Psykologi kertoo, miten toimia – älä tee tätä virhettä!
Julkaistu 04.07.2024 20:10

Maria Aarnio

lifestyle@mtv.fi

Hotellihuoneen puutteista tulisi kertoa heti.

Lomayö hotellissa on lähtökohtaisesti ihanaa pakoa arjesta. Toisinaan huoneesta kuitenkin löytyy jotakin huomautettavaa.

Moni asiakas antaa reklamaation puutteista vasta sitten, kun on jo lähtenyt. Se on alalla 11 vuotta olleen Krislinin mukaan harmi.

– Jos palaute olisi annettu heti, kun asiakas saapuu ja huomaa puutteen, kerroshoitaja tai kuka vain hotellissa olisi voinut reagoida ja parantaa vierailua.

Kuluneisuus ei ole siivouksen vika

Toisinaan siivouksen niskaan sälytetään syy sellaisestakin, mikä ei ole heidän vikansa.

– Joskus ihmiset jättävät palautetta, että huone on epäsiisti, mutta palaute liittyykin kalusteisiin: ne ovat kuluneita tai sisustusmateriaalit eivät enää näytä ihan hyviltä. 

– Usein tämäkin menee siivoojan piikkiin, mikä tietysti harmittaa.

Lue myös: Kehtaako painaa? Finnairilla työskentelevä Sanna kertoo, mitä lentoistuimen yllä olevasta kutsunapista tapahtuu

Lue myös: Älä koskaan toimi näin lentokoneessa

Katso myös: Turisteille rapsahti mojova sakko Australiassa – kuvat nähtyäsi ymmärrät, miksi

0:31Turisteille rapsahti mojova sakko Australiassa – kuvat nähtyäsi ymmärrät, miksiKahdelle naiselle annettiin 2000 Australian dollarin eli noin 1200 euron sakko.

Lisää aiheesta:

Voiko hotellihuoneessa olla, kun sinne tulee siivooja? Alalla 11 vuotta ollut Krislin kertoo, millainen toiminta auttaa siivoojaa Suomalaishotellien siivooja paljastaa, mitä ihmiset unohtavat huoneisiinsa – tämä oli oudoin löytöTurvallisuusasiantuntija vinkkaa, mitä hotellissa pitäisi aina muistaa tehdäHotellissa seitsemän vuoden ajan työskennellyt Justin paljastaa asiat, joita asiakkaan ei koskaan pitäisi tehdä: "Olen nähnyt aivan kaikki tavat..."Stuertti paljastaa viisi asiaa, joita ei kannata tehdä lennolla: "Todella epähygieenistä"Arvaa, mihin muut vieraat oksentavat? 10 asiaa, joita hotellin henkilökunta ei kerro sinulle
VinkitHotellitLomaSiivousLifestyle

Tuoreimmat aiheesta

Vinkit
  • 2.11.08:15
    Koti

    Osaatko pestä pyykkiä? Älä tee näitä suomalaisten yleisiä pesuvirheitä

  • 27.10.19:15
    Mielenhallinta

    Haluatko tehdä järkevän päätöksen? Nuku yön yli!

  • 27.10.15:16
    Siivous

    Miten lieden tahroista pääsee eroon – ja pääseekö?

  • 25.10.10:45
    Siivous

    Suihkuseinä puhtaaksi sitruunan avulla – näin helppoa se on

  • 25.10.07:00
    Kellojen siirto

    Kumpaan suuntaan kelloja siirretään? Ota simppeli muistisääntö avuksi