MTV3 alentaa tv-mainonnan kontaktihintoja määräajaksi

MTV3 reagoi markkinatilanteeseen ja mainostajien kanssa käytyihin keskusteluihin lanseeraamalla noin puolen vuoden mittaisen 'elvytyspaketin'.

Paketti tarkoittaa käytännössä sitä, että MTV3-kanavalla tv-mainonnan kontaktihinnat alenevat kautta linjan keskimäärin seitsemän prosenttia. Ohjelmaostamisen ostotavassa hintaetu on suurempi, n. 10 prosenttia, ja ulottuu myös peak prime timeen eli klo 21.00-22.25 alkaviin ohjelmiin.

Hintaetu on voimassa 26.1. - 21.6.2009, ja se on mittaluokaltaan poikkeuksellisen suuri.

- 'Menestystalkoot' -elvytyspaketti on MTV3:n tapa reagoida markkinan haasteisiin ja antaa vauhtia kotimaiselle kulutuskysynnälle, MTV Median varatoimitusjohtaja Heikki Rotko perustelee.

- Televisio on medioista tarkimmin tutkittu ja suoritevarmuudessaan omaa luokkaansa. Mainostaja maksaa vain ostamistaan kontakteista. MTV3:n katseluosuudet ovat hyvässä kunnossa ja sisältöihin panostetaan voimakkaasti tänäkin keväänä. Kun voimme tässä tilanteessa tarjota tv-kampanjaan reilusti enemmän kontakteja samalla rahalla, uskomme antavamme mainostajille mitä parhaat eväät menestystarinoiden rakentamiseen suhdanteista huolimatta, kommentoi MTV3:n myyntijohtaja Mikko Laakso.

(MTV3)

Lue myös:

    Uusimmat