Opel Adam Rocks on koristeltu maastohenkisellä olemuksella ja rättikatolla.
Tykkäsimme
- persoonallisesta ulkonäöstä
 - modernista turbomoottorista
 
Emme tykänneet
- ohjauksen vetelystä
 - takatiloista
 
Autovalmistajat etsivät koko ajan uusia keinoja saada nuoret kiinnostumaan uusista automalleista tai ylipäätänsä autoilusta. Se ei ole helppoa, sillä markkinat ovat jo nyt pullollaan erilaisia automalleja. Toisaalta nuorten kiinnostus autoja kohtaan on laskussa - etenkin Suomen markkinoilla. Suomessa keskimääräisen autonostajan ikä on yli 60 vuotta. Miten siis tällaiseen markkinatilanteeseen soveltuu auto, joka on tehty selvästi nuoret kuluttajat mielessä?
Suomessa tavallista Adamia myytiin viime vuonna vaivaiset 36 kappaletta, joten erikoismalli tulee tuskin sanelemaan suurta roolia Opelin kokonaismyynnistä. Toisaalta maasturihenkinen olemus ja rättikatto ovat niin veikeä yhdistelmä, että auto löytänee pienen, mutta vankan kannattajajoukkonsa. Suomen kannalta tärkein seikka lienee kuitenkin merkin mielikuvan kiillotus. Ja siihen tarkoitukseen Opel Adam Rocks on mitä parhain väline.




