Asiakaspalvelutilanne sai erikoisen käänteen kiusallisen väärinymmärryksen myötä.
Asiakaspalvelu on oma taitolajinsa, mutta erityistä huolellisuutta se vaatii, kun asiakaspalvelutilanne tapahtuu netissä, eikä kasvotusten.
Kuvakaappaus tietoliikenneyritys Verizonin asiakaspalvelijan Jessican ja tämän asiakkaan välisestä keskustelusta levisi vauhdilla Twitterissä, kun käyttäjä nimeltä Sam Keegan julkaisi sen muka omanaan.
Twiitti sai kymmeniä tuhansia tykkäyksiä.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Keskustelusta käy ilmi, että Jessica pyytää asiakkaalta tämän laskutusasioiden hoitamiseen tarvittavaa PIN-tunnusta.
Asiakas vastasi "cute" eli suomeksi söpö, johon Jessica puolestaan totesi, että "Kiitos, haha".
Hämmentynyt asiakas korjasi väärinkäsitystä kertomalla, että cute oli hänen pin-koodinsa, ei siis suinkaan mikään kohteliaisuus.
