Hjallis Harkimo uskoo löytävänsä syksyllä 2018 MTV3-kanavalla alkavasta Diilistä yritykseensä huippuosaavan markkinointijohtajan.
Liikemies Hjallis Harkimon luotsaama Diili tekee paluun MTV3-kanavalle syksyllä 2018. Harkimo etsii ohjelmassa markkinointijohtajaa esports-tapahtumiin keskittyvään yhtiöönsä Starsquadiin. Harkimon mukaan tulevan markkinointijohtajan olisi oltava ennen kaikkea ihminen, joka pystyy näkemään ja käsittelemään suuria kokonaisuuksia.
– Se on aika laaja-alainen homma kuitenkin.
Markkinointijohtajan tulisi olla idearikas, energinen ja pelkäämätön. Lisäksi Harkimo painottaa erityisesti sosiaalisten taitojen tärkeyttä työssä.
– Tärkeimmät piirteet on aina tuollaisessa ammatissa ne, että olet joviaali, tulet toimeen ihmisten kanssa ja sinun on helppo neuvotella kaikkien kanssa. Ne on ne mitä vaaditaan.
Hakemuksia ohjelmaan tuli todella valtava määrä, mutta Harkimoa asia ei yllättänyt, päinvastoin. Liikemies ei itse käy läpi tulleita hakemuksia, vaan ohjelman tiimi valitsee joukosta parikymmentä parasta ehdokasta lopulliseen haastatteluun Harkimon ja tuotantoyhtiön kanssa, jonka perusteella kisaajat valitaan.
– Kyllä arvasin, että niitä tulee paljon. Kyllähän sen tietää, että ihmiset haluaa olla televisiossa ja tämä on kiinnostava juttu.
Liikemies on luottavaisin mielin siitä, että joukosta löytyy timanttinen huippuyksilö työhön.

