Auton pesemisessä on syytä olla tarkkana. Helsingissä sijaitseva autopesula ei ollut kuluttajariitalautakunnan mielestä vastuussa Audin naarmuista.
Kuluttaja oli vienyt Audi A5 -mallisen autonsa Helsingissä sijaitsevaan itsepalvelupesulaan viime kesäkuussa.
Hän kertoo pesseensä autonsa tavanomaiseen tapaan palveluun kuuluvilla välineillä. Pesun jälkeen hän kuitenkin huomasi autossaan lukuisia naarmuja, joita siinä ei hänen mukaansa ollut ennen pesua ollut.
Kuluttaja otti välittömästi yhteyttä autopesulan työntekijään, jonka kanssa he tarkastivat käytetyn harjan. Kuluttaja piti harjaa huonokuntoisena ja kuluneena.
Lue myös: Saako latauspaikalle pysäköidä muun kuin sähköauton, jos sitä ei ole erikseen kielletty? Kuluttajariitalautakunnasta tuli yksiselitteinen vastaus
Auton naarmuihin perehtyi myös autopesulan esihenkilö, joka ei kiistänyt autossa olevan naarmuja, mutta totesi, etteivät ne olleet seurausta heidän välineistään.