Visit Finland järjestää masterclassin onnellisuudesta ensi kesänä. Neljän päivän kurssille haki ihmisiä 190 eri maasta.
Suomi on nimetty maailman onnellisimmaksi maaksi kuusi kertaa putkeen.
Onnellisuus on ollut myös matkailumarkkinoilla kärkenä jo pidemmän aikaa, kertoo Visit Finlandin kansainvälisen markkinoinnin johtaja Heli Jimenez.
Tuore markkinointikeino, Find Your Inner Finn -kurssi (Löydä sisäinen suomalaisesi), kiinnosti ihmisiä maailman ympäri.
Lue myös: Helppo puhelinkikka tekee lentomatkustamisesta entistä mukavampaa
Find Your Inner Finn levisi viraaliksi ilmiöksi
Ennen koronapandemiaa Visit Finland toteutti Rent a Finn -kampanjan, jossa matkailijat pystyivät "vuokraamaan" oppaakseen suomalaisen onnellisuusoppaan avaamaan suomalaisuuden ydintä.

