Tamperelainen K-kauppias haki hittituotetta omaan kauppaansa myyntiin kilpailevan ketjun myymälästä, koska halusi palvella asiakkaitaan.
Leivon Leipomon Boltsi-pyörykät tulivat koko Suomelle tunnetuksi S-ryhmän sponsoroimasta Suomalainen menestysresepti -televisio-ohjelmasta, jossa etsitiin uutta, menestyvää elintarvike-innovaatiota. Puolivahingossa syntyneet Leivon Leipomon kaurapyörykät Boltsit voittivat kilpailun, jonka jälkeen niiden kysyntä ja myynti kasvoi räjähdysmäisesti.
Tamperelaisen K-Supermarket Westerin kauppiaalle Ari Ruissalolle ei jäänyt sormi suuhun, kun hän sai kuulla hittituotteen olevan myynnissä yksinoikeudella vain S-ryhmän kaupoissa. Hän halusi palvella asiakkaitaan ja lähti yllättäen kilpailevaan ketjuun ostoksille.

