Viime vuonna Parempaa lihaa kuin Tinderissä -kampanjallaan kohauttanut suomalaistila Laidun Hereford on tehnyt uusia mainoksia, joissa viljelty huumori saattaa jälleen olla liikaa monille.
Viime vuonna Laidun Hereford aiheutti kohun härskeillä mainoksillaan. Huolimatta aiemmin saadusta palautteesta Laidun Hereford päätti jatkaa kampanjaa. Mainokset bussin kyljessä ovat hyvä tapa saada näkyvyyttä.
Yrittäjä Jussi Harjun mukaan Laidun Herefordilla yritetään myös tuoda mainoksiin huumoria.
– Ei elämä nyt aina niin vakavaa ole, Harju toteaa.
– Tuottajillakaan ei aina ole helppoa, mutta ei tarvitse sentään synkistellä.
Uudesta kampanjasta ei ainakaan Harjun mukaan kukaan ole vielä pahoittanut mieltään. 
– Kaikille ei tietysti koskaan voi olla mieliksi, mutta palaute on ollut 99,9-prosenttisesti positiivista, hän toteaa.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.

