Lidl testaa uutta paistopistetuotteiden alea myymälöissään.
Lidl tiedottaa myymälöidensä paistopisteillä alkavasta ilta-aletestistä, jonka tavoitteena on vähentää ruokahävikkiä.
Paistopistetuotteet puoleen hintaan
Myymälöissä testataan kesän ajan alennuskampanjaa, jossa kaikki paistopisteen tuotteet myydään 50 prosentin alennuksella kello 20 alkaen. Aiemmin myymättä jääneitä paistopistetuotteita on myyty seuraavana päivänä hukka-alessa.
Koska kaikki tuotteet eivät sovellu myytäväksi enää seuraavana päivänä, ilta-alen uskotaan olevan tehokkaampi tapa välttyä hävikiltä.
– Haluamme kokeilla kesän ajan millainen vaikutus paistopistetuotteiden hinnanalennuksella on hävikin määrän vähentämiseen, sanoo Lidlin vastuullisuuspäällikkö Annu Puurula tiedotteessa.
