Volkswagenin uudessa sähköautomainoksessa vilisee myös kilpailijoiden kulkupelejä. Mainos on osa Electrify America -valistuskampanjaa, jolla yhtiö haluaa edistää ihmisten tietoisuutta sähköautoilusta brändineutraalisti. Yhtiö joutui rahoittamaan mainokseen jäätyään kiinni päästöhuijauksista.
Yllä olevalla videolla näytetään, miten käy kun pieni ja vähän isompi auto ajavat nokkakolarin.
Elokuussa monet mediat, muun muassa Endgadget-sivusto, kiinnittivät huomiota Volkswagenin uuteen sähköautomainokseen. Mainoksessa oranssissa autossa istuva mies on pysähtynyt liikennevaloihin, ja taustalla soi Kivisten ja Sorasten tunnusmusiikki.
Jos video ei näy, voit katsoa sen täältä.
Vierelle ajaa oranssissa Chevrolet Boltissa istuva mies, ja musiikiksi vaihtuu tulevaisuuteen sijoittuvan Jetsonit-piirretyn tunnuskappale. Kun valo vaihtuu vihreäksi, Chevy Boltia ajava mies huristaa tiehensä ja toisessa autossa istuva mies jää jälkeen.
Kertojaääni selittää, että nopean kiihtymisen ansiosta sähköautoja on hauska ajaa ja lisäksi ne ovat paljon edullisempia kuin ennen. Kertoja kehottaa heittämään hyvästit kivikaudelle.
